Kategori Pazarlama

Pazarlama

Gürültü Ne demek? Gürültü Nedir?

Gürültü Ne demek? Gürültü Nedir? Gürültü: Mesajı gönderenin planı dâhilinde olmayan bu müdahale bozulma ya da gürültü olarak bilinir. Mesajın kodlanmasındaki bir hata, radyo ve televizyon...

Pazarlama

Alıcı Ne demek? Alıcı Nedir?

Alıcı Ne demek? Alıcı Nedir? Alıcı: mesajı gönderenin bilgi ya da düşüncelerini paylaşmak istediği kişi ya da kişilerdir. Diğer bir değişle hedef pazarı ya da izleyiciyi oluşturan, mesajı okuyan...

Pazarlama

Kanal Ne demek? Kanal Nedir?

Kanal: iletişim kanalı mesajın kaynak ya da göndericiden alıcıya yolculuk yöntemidir. iletişim sürecinde kişisel ya da kişisel olmayan kanallar kullanılabilir. Kişisel iletişim kanalları hedef kişi...

Pazarlama

Stok Yönetimi Ne demek? Stok Yönetimi Nedir?

Stok Yönetimi: Stok, gelecekteki ihtiyaçları karşılamak amacıyla depolanan, girdilerin ya da işlerin bir tıkanıklıkla karşılaşmadan, etkin ve verimli olarak akışını sağlamak için elde tutulan...

Pazarlama

Kanal Seçimi Ne demek? Kanal Seçimi Nedir?

Kanal Seçimi: Her pazarlama kararında olduğu gibi, kanal seçiminde de maliyet önemli bir faktördür. Kanalda yer alan aracıların maliyetleri bir birinden farklıdır. Kanal yöneticisi bazı aracıların...

Pazarlama

Çoklu Kanal Ne demek? Çoklu Kanal Nedir?

Çoklu Kanal: Üreticiler ürünlerini farklı bir pazara yönlendirdiklerinde genellikle çoklu kanalları -aynı anda birçok farklı kanal biçimlerini- kullanmayı verimli bulurlar. Örneğin, IBM ana...

Pazarlama

K2 Ne demek? K2 Nedir?

K2 kanal düzeyinde; ürün üreticiden perakendeciye oradan da tüketiciye geçer. Büyük perakendeciler bu tip kanalların önemli üyesi konumundadırlar. Örneğin Vestel çamaşır makinesi üretir ve bu...

Copyright © 2016. Created by Ne Demek