Kategori Pazarlama

Pazarlama

Pazarın Kaymağını Almak Ne demek?

Pazarın Kaymağını Almak: fiyatı yüksek tutarak kârı arttırmayı amaçlar. Bu strateji, yeni ürünleri fiyatlarken ürünün kısa zamanda başa baş noktasına ulaşmasını, yatırımların kısa zamanda geri...

Pazarlama

Talep Ne demek? Talep Nedir?

Talep: Degişik fiyat düzeylerinde tüketicilerin bir ürüne olan talepleri değişkenlik göstermektedir. Fiyat ve talep arasındaki bu ilişki talep eğrisi ile gösterilmektedir. Talep eğrisi belirli bir...

Pazarlama

Tekelci Piyasa Ne demek? Tekelci Piyasa Nedir?

Tekelci Piyasa: ürün arzı tek bir işletme elindedir ve bu ürünü ikame edecek başka ürünler bulunmamaktadır. Bu nedenle de piyasa fiyatı üzerinde kesin kontrole sahip fiyat belirleyici olarak kabul...

Pazarlama

Fiyat Ne demek? Fiyat Nedir?

Fiyat: Tüketicilerin değişim sürecinde satın aldıkları mal ya da hizmetler için ödedikleri değerdir. Pazarlama karmasında fiyat bileşeni, işletmenin kapasitesiyle ilişkilidir. Fiyat, işletmelerin...

Pazarlama

Etiket Ne demek? Etiket Nedir?

Etiket Ne demektir? Etiket Nedir? Etiket: Basit bir isimden karışık gelenlere  kadar çok geniş bir yelpazede olan etiketler ambalajlamanın bir parçasıdır. Etiketler ürünü satın alma kararı vermesinde...

Pazarlama

Ambalaj Ne demek? Ambalaj Nedir?

Ambalaj Ne demektir? Ambalaj Nedir? Ambalaj: Bir ürünü tüketiciye ulaşana kadar dağıtım ağında koruyan, uygun koşullarda saklama kolaylığı sağlayan, kullanım kolaylıgı sunan, diger ürünlerden...

Pazarlama

TM Ne demek? TM Nedir?

TM Ne demektir? TM Nedir? TM işareti (Trademark): Bu işaret bu marka adı altında sadece fiziksel ürünlerin üretildiğini anlatır. Bu işaretin hizmet sektöründeki karşılıgı SM’dir. SM işareti olan...

Copyright © 2016. Created by Ne Demek